Blogosfera Evanghelică

Într-o zi ai dispărut

Sursă imagine: deviantart.com

N-am crezut că într-o zi vei pleca, că drumul nostru se va despica ca din senin în două, că norii vor aglomera cerul pentru câteva secunde și stropi mari de ploaie vor cădea la pământ.
N-am crezut că ne vom transforma în doi străini, în niște pasageri anonimi care circulă pe aceleași rute dar privesc în direcții diferite.
N-am crezut, dar acum știu.

Într-o zi ai dispărut. Și te-am căutat, te-am strigat și m-am sfărmat în bucăți de dragul tău, dar tu, nu te-ai mai întors.

Am sperat să privești în urmă, să privești spre mine, spre cerul întunecat, spre marea albastră, spre valurile înspumate...dar tu ai continuat să înaintezi.

M-a durut sufletul, iar apoi mi-a trecut. Pentru că vezi tu, toate trec cu timpul iar amintirile se șterg. Orizontul e liber. Sufletul e liniștit, e o liniște înebunitoare, ca după furtună.

Te-ai dus și ai luat cu tine stelele, eu am rămas cu cerul, gol. Și acum...și acum ce fac?

Continui. Fără tine.

Comentarii

  1. Atat de...dureros reusesti sa transmiti starile...
    Mereu m-ai uimit prin felul usor in care iti exprimi sentimentele..fericirea, recunostinta, durerea..

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu am crezut, dar acum vad realitatea si continui...din fericire nu-s singura, ci Il am pe El, Dumnezeul meu, care imi da puterea sa merg inainte.
    p.s. Parca ai fi scris pentru mine. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar fi placut sa ne regasim intr-un sentiment de bucurie dar si tristetea are rolul ei.

      Ștergere
  3. asta e cel mai important, sa-ti continui viata :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Unde este iubire...mai exista o sansa.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Ia loc. Hai să vorbim!

Ușa potrivită se va deschide exact la timp

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Când se așterne liniștea

Mi-ai sădit flori în suflet