vineri, 10 octombrie 2014

Uniunea Europeană


Sursă imagine: www.aiud.ro

De vorbit, ar vorbi mulți despre Uniunea Europeană. S-ar spune vrute și nevrute. De gândit s-au gândit mulți la ea, de comentat, cred că s-a făcut și asta.
Așadar ce aș mai putea eu spune despre Uniunea Europeană?
Sub nici o formă nu aș putea aduce noutăți, sunt sigură că deja fiecare știe ce înseamnă, ce vrea să ne ofere sau altfel spus care e treaba cu ea.

Personal, consider că a fi un cetățean european este un lucru benefic deoarece ni s-au deschis multe oportunități, am câștigat niște drepturi care ne sunt de folos.
Faptul că putem merge în alte țări membre UE să lucrăm poate fi pus în categoria oportunităților? Eu zic că da, trebuie să ne aducem aminte de cum stăteau lucrurile înainte și atunci vom putea avea un balans.
Faptul că avem acces la fondurile de dezvoltare pentru Uniunea Europeană cred că este un alt lucru ce poate fi pus în categoria oportunităților. Poate că unii dintre voi nu sunt atât de siguri de asta, pentru că dacă e să vorbim într-un mod mai direct putem spune că România se folosește prost de ele.
Și cine e de vină pentru aceste lucruri?
Ei, astea sunt alte subiecte care trebuie dezbătute iar eu doresc să mă abat de la ele acum.

Sigur că odată cu intrarea noastră în UE ni s-au introdus și reguli și ni s-au cerut lucruri, dar fiecare acțiune pe care o face omul trebuie ținută în frâu prin ceva nu-i așa?

Orice libertate își are granițele ei.

Despre Uniunea Europeană s-ar mai putea spune multe, dar mă opresc aici. Vă las atașat un link în caz că v-am deschis apetitul pentru acest subiect :) http://www.europedirectbotosani.ro/

Știu că acest articol este diferit față de ceea ce scriu de obicei pe blog, dar să zicem că este un articol ce intră într-o categorie mai specială. Într-o altă ordine de idei mi-ar place să aud ce părere aveți voi despre Uniunea Europeană, o vedeți ca pe un beneficiu sau ca pe un dezavantaj?



8 comentarii:

  1. Are si defecte,dar ce tari nu are defecte?,totul depinde de cei ce sunt undeva mai sus,mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Știi,când România a intrat în UE,era clar că o să avem și de suferit,nu doar beneficii.Eu cred că orice intrare,orice lucru făcut în lumea asta,își are consecințele lui.Din păcate,tragem mult prea mult ponoasele decât ar fi trebuit.

    RăspundețiȘtergere
  3. E un articol bun, nu poti scrie mereu doar despre dragoste, blogul trebuie sa fie complex. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lavinia, draga mea as raspunde cu drag insa nu am de unde sa stiu cum e situatia in RO la momentul de fata si nici cum a fost pana a intra in UE, un lucru as spune ca daca tara unde am crescut (Rep, Moldova) va intra in UE nu vor fi mari avantajele.

    Vreau bine oamenilor de pretutindeni si tie in special floriciko! Liuba x

    RăspundețiȘtergere

Lasă gândurile tale aici...

Share button