Blogosfera Evanghelică

Aş dori să cumpăr un miracol!

  Sursă imagine: www.wendiblum.com

Am privit-o. Avea faţa plină de lacrimi, ştearsă, ochii îi erau roşii, părul ciufilit, părea distrusă.
M-a privit înapoi şi i-am întâlnit tristeţea din ochi încă o dată.
Aş dori să cumpăr un miracol mi-a spus dar nu am îndrăznit să îi răspund. Într-un final mi-am făcut curaj şi am întrebat-o ce o opreşte.
Am mare nevoie de un miracol doar nu ştiu cum să mai lupt sau cum să îl mai aştept mi-a spus ea şi pentru prima dată am văzut-o zâmbind.
Ştiu că Dumnezeu e cel care oferă miracolele, doar că m-am săturat să aştept, mi-e aşa greu...a continuat ea, dar nu am mai suportat să o văd, aşa că am plecat, am lăsat-o în urma mea...era oglinda.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Ia loc. Hai să vorbim!

Ușa potrivită se va deschide exact la timp

Când se așterne liniștea

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Mi-ai sădit flori în suflet