Blogosfera Evanghelică

Hristos a înviat!

 Sursă imagine: sindicatulnostru.ro

Hristos a înviat!
 Vă doresc şi eu sărbători pline de bucurie, pace şi speranţă în suflet. Vă doresc să vă amintiţi în aceste zile şi nu numai de dragostea pe care Dumnezeu a arătat-o pentru noi trimiţându-L pe Iisus să moară pe cruce pentru păcatele noastre, dar El, a înviat!
Vă doresc să vă deschideţi inimile şi să lăsaţi dragostea şi pacea Lui să vă cuprindă.

Vă las o melodie care mie mi-a plăcut mult , poate vă place şi vouă.

Comentarii

  1. Adevarat a inviat! :)
    Sarbatori fericite! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sper ca sarbatorile tale au fost frumoasa! :)

      Ștergere
  2. ADEVĂRAT A ÎNVIAT!
    Iubire, fericire, pace și lumină în suflet și răbdare! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca ai avut niste sarbatori la fel de frumoase precum meriti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, au fost frumoase, :D sper ca si alte tale au fost la fel!

      Ștergere
  4. Multumesc mult pentru urari si mai ales pentru melodie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, sa inteleg ca ti-a placut melodia?

      Ștergere
    2. Foarte mult, am de gand sa o cant si eu in Biserica... la anul probabil :)

      Ștergere
  5. Adevarat a inviat! Sper ca ai avut niste sarbatori de poveste, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici chiar de poveste, dar au fost frumoase:D, sper ca si tu ai avut niste sarbatori minunate!

      Ștergere
  6. Adevarat a inviat!
    Cele bune tie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna!
    Am inceput un nou blog. Ai dori sa ne urmarim reciproc? Numai bine si te astept pe la mine http://gandurisiintrebarisecrete.blogspot.se/

    RăspundețiȘtergere
  8. Paste fericit cu intarziere draga Lavi !
    Imi cer din nou scuze pentru ca absentez de pe un blog asa frumos , dar stii ca atunci cand am timp si starea necesara citesc tot ce e necitit!
    Voiam sa te intreb...esti cumva suparata pe mine ? Caci nu te-am mai vazut pe la mine deloc si n-as vrea ca o persoana asa draga cu-mi esti tu sa fie suparata . Imi dau seama ca nu prea ai timp pentru ca si aici scrii mai rar ... dar vreau doar sa ma asigur .
    Daca te-am suparat sau dezamagit , te rog sa ma ierti :( .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Ia loc. Hai să vorbim!

Ușa potrivită se va deschide exact la timp

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Mi-ai sădit flori în suflet

Când se așterne liniștea