Blogosfera Evanghelică

Cutiuţa cu idei 9

  Sursă imagine:www.opinii.md

NOTĂ! Cutiuţa cu idei este o rubrică aparte, în care voi scrie citate, poezii, sau orice îmi trece prin gând, şi voi scrie atunci când voi simţi deci nu are o zi anume. Sper să vă placă!


În faţa mea e doar o bancă părăsită,
Şi cerul parcă plânge astăzi,
Plânge pentru iubirea mea neîmplinită,
Lasată pe undeva pe străzi.

E frig afară şi bate un vânt puternic,
Iar eu privesc pe geamul aburit,
Mă doare sufletul cel netrebnic,
Căci azi iubirea mi-a murit...

Şi tot privesc, fără să scot nici un cuvânt,
Ea e tot acolo, e banca noastră,
Frunzele sunt purtate de acelaşi vânt,
Noi nu ne mai vedem în zarea albastră.

Mă doare sufletul şi îmi este rece,
Mă doare amintirea ce vine către mine
E un trecut întunecat care nu trece,
Şi plâng şi eu printre suspine...

Poezia se referă la un regret ce îl am faţă de o persoană din trecutul meu.

Comentarii

  1. Lavinia, imi place mutl poezia si se vede ca ai dragoste fata de acea persoana din trecut! Iubire tie si zambete! x

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos. Imi suna ca o inima ranita, gresesc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Sincer, nici eu nu stiu... poate e ranita... sau a fost...e mai mult un regret, un dor catre o amintire.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Ia loc. Hai să vorbim!

Ușa potrivită se va deschide exact la timp

Când se așterne liniștea

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Mi-ai sădit flori în suflet