Blogosfera Evanghelică

Abandonare.

O cunosc, e o persoană luptătoare care nu se lasă bătută niciodată dar acum, pare mai tristă ca oricând, are sufletul rece şi bătut de vânt. Se simte ca o frunză vestejită ce moare în fiecare toamnă şi reînvie în fiecare primăvară, dar anul acestea e sleită de puteri, nu mai are gânduri pozitive şi nici aripi să zboare, cineva i le-a tăiat însă ea nu şi-a dat seama în ce moment s-a întâmplat acest lucru. 

O cunosc, dar chiar şi mie mi-e destul de greu să o recunosc după ceea ce este acum, se întreabă şi ea de multe ori când s-a schimbat atât de mult, când şi de ce, dar nu are răspuns, nu ştiu dacă va avea sau nu.
Parcă începe să se stingă, azi a mai pierdut încă o boabă de speranţă şi e hotărtâtă să abandoneze totul, parcă îmi devine străină, parcă se răceşte, o simt, eu sunt aici dar nu-i pot veni în ajutor, pentru că şi eu mă schimb odată cu ea, ea mă determină să devin inuman.

Cine , ea? Nu, nu o cunosc, poate am cunoscut-o cândva, ceea ce totuşi e ciudat pentru că persoanele de care ştiu eu sunt cele care mă ţin lângă ele şi îmi oferă căldură, dar ea, e goală, nu mai are nimic pe dinăuntru, deci, nu, nu o cunosc, e o străină pentru mine.

 Semnat Sufletul.

Comentarii

  1. Niciodata sa nu renuntam. Profesoara mea de limba engleza spunea: " a renunta la ceva ce iti doreste sufletul inseamna sa-l omori treptat, fiindca primul pas ce nu trebuie facut este renuntarea"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi place mult ce zice profesoara ta :D am sa notez in agenda la mine:D

      Ștergere
  2. nu abandonez doar am obosit sa ma lupt cu morile de vant,parca i-mi pun singura bete in roate sau parca sunt sabotata psihologic,nu stiu ce se intampla cu mine,poate vremea e de vina?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu abandonez doar am obosit sa ma lupt cu morile de vant,parca i-mi pun singura bete in roate sau parca sunt sabotata psihologic,nu stiu ce se intampla cu mine,poate vremea e de vina?

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. da..:-? o parte din mine. cea pesimista,

      Ștergere
  5. Intr-adevar e ingrozitor sa fii abandonat si sa vezi pe cineva abandonat,dar uneori e doar o etapa.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Ia loc. Hai să vorbim!

Ușa potrivită se va deschide exact la timp

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Mi-ai sădit flori în suflet

Când se așterne liniștea