Blogosfera Evanghelică

Pictură.

Totul în jur e pustiu. Noaptea se aşterne uşor peste amintiri, peste credinţa ta şi peste dorinţele tale. Te lasă puterile, şi deodată se întunecă mai tare. Stelele nu se mai văd acum, cerul e sumbru. Nu mai vezi nici un viitor, nu mai ai nici o nădejde. Eşti singur. Oriunde priveşti e beznă totală. Nici o licărire de speranţă, doar dacă...nu, nu e posibil. Şi stai şi gemi în năuntrul tău, groaza de întuneric te cuprinde, dar apoi o voce te trezeşte la realitate, e vocea credinţei, ea îţi spune că te-ai rătăcit.Te trezeşti, te uiţi atent în jur, în faţa ta nu decât o pictură.O pictură veche ce inspiră teamă şi deznădejde, dar tu stai departe de ea, viaţa ta nu e aşa, viaţa ta e plină de lumină, iar dacă se întâmăplă să te rătăceşti şi te apucă groaza, nu dispera , nu eşti singur, Dumnezeu e cu tine!

Comentarii

  1. Dumnezeu este intotdeauna alaturi de noi.Totul consta in noi ...sa avem puterea de a-I simti prezenta.

    RăspundețiȘtergere
  2. In cazul in care ma voi afla intr-o astfel de situatie sunt sigura ca imi voi aminti de cuvinte tale!Ai dreptate.Ma bucur ca scri atatea lucruri minunate aici care ma ajuta si-mi ofera incredere in mine.Felicitari pentru blog!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa sa faci, sa-ti amintesti.
      multumesc!

      Ștergere
  3. Salutare,

    Emil Calinescu sunt, autor al blogului http://emilstudentulminune.wordpress.com/ . De curand insa mi-am cumparat domeniu si am adresa http://emilcalinescu.eu/ .

    Doresti continuarea colaborarii link-exchange? Rugamintea ar fi, daca se poate, sa adaugi link-ul nou, cu numele "Emil Calinescu Punct Eu" sau "Emil Calinescu", fara sa stergi adresa veche. Daca nu este posibil, o lasi doar pe cea noua. Orice decizie ai lua, rog sa ma anunti, pe mail .

    Si indiferent daca ai scris sau nu guest-post, te astept cu unul. Am scos regula cu fiecare cate unul, asa ca poti scrie si mai multe :) Si daca doresti si gazduiesti, pot lasa si eu un guest :) sau mai multe :)

    Multumesc, o zi buna :)

    Emil Calinescu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos.Asa este,Dumnezeu este cu noi! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumnezeu e mereu cu noi,numai ca nu-l vedem.!:-(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Ia loc. Hai să vorbim!

Ușa potrivită se va deschide exact la timp

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Când se așterne liniștea

Mi-ai sădit flori în suflet