Blogosfera Evanghelică

Credinţă la Londra

***I***
***II***
***III***

***IV***
Aerul rece de primăvară mă făcea să mă relaxez pentru prima oară în ultimele luni.Nici măcar nu mi-am dat seama că am fost atât de stresant "Poate ar fi cazul să mă detaşez" mi-am spus, "până la urmă e doar un vis".
La poartă opreşte un taxi , ceea ce înseamnă nimic altceva decât că familia Bee e aici."Off" suspin  în năuntrul meu," mătuşa Emma chiar trebuie să fie aşa bună cu toată lumea?"
O femeie şi o tânără coboară din taxi, alături de Emma şi Charlie.
-John, nu sta aici, treci şi ajută la bagaje, o aud pe mama strigând.
-Ok, zic plictisit.
-Casa voastră e foarte mare!
-O, stai să vezi şi curtea din spate, mă trezesc eu completând-o pe fata străină, fără să îmi dezlipesc ochii de la ea, ceea ce nu prea pare să o deranjeze.

...*...

Câteva ore mai târziu, o siluetă întunecată se mişca pe lângă poartă.Părul brunet, lung şi buclat îmi trezea curiozitatea într-un fel bizar.Ea era. Fata ciudată pe care Shan credea că am omorât-o.
-Ce cauţi tu aici?
-Ţi-am spus.Am nevie de ajutorul tău.
"Am nevoie de ajutorul tău"se auzea vocea ei în capul meu ca un ecou stupid.
-Ce naiba?! Ţi se pare că sunt o persoană sufletistă? Nu fac acţiuni caritabile!
Eram nervos, dar în ochii ei am văzut ceva ce m-a făcut să mă calmez.Îi era teamă.De cine? De mine? Sau de altcineva?
-Te rog, a spus luând o gură de aer de parcă cineva sau ceva ar fi fortat-o să respire.
M-am întors să plec, dar atunci am observat-o pe cealaltă.Cum să-i spun? Misterioasă, frumoasă şi sexi.Nici măcar nu-i ştiam numele.
-Nu te-a învăţat nimeni să nu tragi cu urechea la discuţiile altora?
Eram sarcastic.Însă ea a plecat de parcă nici nu m-ar fi auzit.Când a aruncat acea ultimă privire înapoi, ochii noştri s-au întâlnit, am tresărit.Acelaşi sentiment, aceeaşi privire. Teamă.
-La naiba, am spus şi am trântit cheile de la maşină de pământ.

 ...*...

Va urma...

Comentarii

  1. Abia astept,ce urmeaza:)).Foarte interesant!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce interesant!Chiar aştept următorul capitol,da,da!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te invit la o leapsa. Daca doresti o gasesti pe blog la mine. Iti multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ohoo interesant hai cu , continuarea mai rpd:))

    RăspundețiȘtergere
  5. cand apare urmatorul volum????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e pe volume:D e o poveste :d insa deocamdata nu mai scriu la ea, poate am sa o reiau mai tarziu :D

      Ștergere
  6. de ce nu o mai continui era chiar buna ...mi-ar fi placut sa citesc continuarea oricum ....
    Fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Ia loc. Hai să vorbim!

Ușa potrivită se va deschide exact la timp

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Când se așterne liniștea

Mi-ai sădit flori în suflet