sâmbătă, 9 iunie 2012

O mică atenţie...

Am o mică atenţie pentru nişte bloguri pe care le urmăresc cu plăcere şi acestea sunt:
Raisa
Robert N.
gabriella
 vioreld
Flyerboy
 B.D.
C.L.M.
Rox
@nk@
Denisa
Andrei Robert
Joanne
Denisa Irina
Roxy.
Ioana
Bllondie
Găgăuţă
 Maia
Gabriela
Rebeca C.
QED
ALT-OM
Florin
 Dacă doriţi puteţi să-l daţi mai departe.


26 de comentarii:

  1. Multumesc mult Lavi! Esti foarte draguta!
    Nu reuseam deloc sa intru pe blogul tau, ba se mai bloca si internetul, pe Chrome merge foarte bine dar nu m-am obisnuit cu el inca.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos...:*..esti o scumpa!
    l-am pastrat pe blogul meu...:D..
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc Lavi!
    Mi-ai înseninat ziua! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Lavi,cum se gandestea ea la toti:*:)
    Multumim mult!
    Esti o dulce:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult draga Lavinia. Daca ai sti ce mult conteaza o mica atentie din asta, chiar daca e virtul...e bine. Ar trebui sa fac si eu asta din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc din suflet:X Este un cadou foarte frumos:X Apreciez gestul<3

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti multumesc mult! Probabil e cea mai placuta parte din zi ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti multumesc mult! E prima mea "mica atentie" pe care o primesc pentru blog. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc foarte mult! >:D< si mie mi-a facut ziua foarte buna surpriza asta! multumesc din nou. :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc enorm, mi-ai facut ziua mai bună!
    O să îl postezi alături de ultima mea poezie, cred că vine pe diseară sau mâine.
    Eşti o scumpă!:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc frumos! Pentru mine e o atentie, nu mica, ci una mare! Nici nu stii cat de mult ma bucur ca ma aflu printre acele bloguri!:-<
    Multumesc foarte mult! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti multumesc mult. Maiarta de raspunsul greu, dar sunt intr-o pauza de vacanta si doar citesc, nu fac nimic altceva :)
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  13. waaa:D ce dulce esti:*:*:*:*:* sar na:X

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi cer mii de scuze,am vazut atentia ta ,am fost bucuroasa,am salvat-o in calculator iar acum o pun pe blog.Cateodata timpul asta parca nu ne mai ajunge. Iti multumesc frumos si apreciez gestul tau.

    RăspundețiȘtergere

Lasă gândurile tale aici...

Share button