Blogosfera Evanghelică

Dacă eram...

Am primit această leapsă de la Roxy , vin cu întărziere :D

Dacă eram o lună ,aş fi fost: aprilie
Dacă eram o zi a săptămânii ,aş fi fost: vineri
Dacă eram o parte a zilei ,aş fi fost: dimineaţa
Dacă eram un animal marin,as fi fost: delfin
Dacă eram o directie ,aş fi fost: înainte
Dacă eram o personalitate istorică,aş fi fost: o zeiţă
Dacă eram o planetă,aş fi fost: Pământ
Dacă eram un lichid ,aş fi fost: apă
Dacă eram o piatră,aş fi fost: în formă de inimă
Dacă eram o pasăre,aş fi fost: vrăbiuţă
Daca eram o plantă ,aş fi fost : crin
Dacă eram un instrument muzical,aş fi fost: pian
Dacă eram o emotie,aş fi fost: iubirea
Dacă eram un sunet, aş fi fost : o clapă de pian
Dacă eram un element ,aş fi fost: oxigen
Dacă eram un cântec,aş fi fost : Because you loved me -Celine Dion
Dacă eram un film ,aş fi fost: Sweet november
Dacă eram un personaj de ficţiune,aş fi fost : Zâna bună
Dacă eram un fel de mâncare,aş fi fost: ciorbă rădăuţeană
Dacă eram o aromă ,aş fi fost de : ciocolată şi frişcă
Dacă eram un gust ,aş fi fost: amărui
Dacă eram o culoare,aş fi fost: alb
Dacă eram un cuvânt ,aş fi fost : speranţă
Dacă eram o expresie a feţei ,aş fi fost : zâmbetul
Dacă eram o materie de şcoala ,aş fi fost: muzica
Dacă eram un personaj de desene animate ,aş fi fost : Barbie
Dacă eram o formă,aş fi fost : cerc
Dacă eram un număr ,aş fi fost:  1
Dacă eram o maşină ,aş fi fost: de jucărie
Dacă eram o haină ,aş fi fost: rochie de mireasă

Dar sunt un om şi pentru aceasta îi mulţumesc lui Dumnezeu!

Comentarii

  1. Absolut superbă ultima propoziţie!

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa poza <3 raspunsuri foarte..zen :) ciocolata si frisca <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase raspunsurile,ma bucur ca ai completat-o! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. draguta leapsa, am facut-o si eu mai demult :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase raspunsuri;)
    "Dar sunt un om şi pentru aceasta îi mulţumesc lui Dumnezeu!"
    Genial:X frumos spus<3:X:X

    RăspundețiȘtergere
  6. frumos , niste raspunsuri dragute,

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca am sa fac si eu leapsa asta .. imi place! poate o faci si tu pe cea de pe blogul meu .:*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Ia loc. Hai să vorbim!

Ușa potrivită se va deschide exact la timp

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Mi-ai sădit flori în suflet

Când se așterne liniștea