Blogosfera Evanghelică

Cutiuţa cu idei 7

 NOTA! Cutiuta cu idei este o rubrica aparte, in care voi scrie citate, poezii, sau orice imi trece prin gand, si voi scrie atunci cand voi simti deci nu are o zi anume.Sper sa va placa!



Trandafirul

Frumos şi mândru de sub soare,
Răsare azi ca-n fiecare an,
Un trandafir, cu a lui splendoare,
Ce-i fără limită, ca un ocean.

Iar dincolo de el, cu paşi înceţi,
Se-ndreaptă un cavaler voios,
Cu ochii aţintiţi ca două săgeţi,
Întinzându-şi mâna cu prisos.

O floare minunată el alege,
Pentru iubita lui cea elegantă,
Căci dorinţele ei sunt lege,
Pentru inima sa înflăcărată.

La fel ca-n fiecare an trecut,
Aşează tremurând trandafirul,
La geamul ei de nimeni  neştiut,
Să i se împlinească iar destinul.

Dar în zadar, căci fata nu-l iubeşte,
La fel c-an fiecare an cu amar
Un mândru trandafir se ofileşte,
Părăsind al vieţii  scurt hotar.

Comentarii

  1. Imi place povestea ce se regaseste in poezie!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata poezia :x
    Iubesc poeziile pe care le scrii !


    Sa ai o duminica frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  3. dragostea neimpartasita e intotdeauna trista...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cam tristă... :)

    Cin' să fie oare fata? Sau e poveste în oglindă? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa poezia si povestea din ea de asemenea^.^

    RăspundețiȘtergere
  6. Înseamnă că spinii trndafirului provoaca o durere foarte mare,când este atins de persoana potrivita.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmm, eu as prefera tradandafiri albastri mi se par cei mai fascinanti chiar daca sunt creati artificial.
    Poezia e superba, sper ca e creatie proprie si ca mai insisti cu ea, poate iese ceva si mai frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca nu era creatie proprie as fi pus sursa :)
      multumesc, am sa mai incerc :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Ia loc. Hai să vorbim!

Ușa potrivită se va deschide exact la timp

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Când se așterne liniștea

Mi-ai sădit flori în suflet