Blogosfera Evanghelică

Plouă cu îmbrăţişări.

Astăzi plouă cu stropi reci de primăvară.Lumea se plimbă totuşi, mai pe fugă , mai încet, mai aleargă, mai stă câte un pic. Doar ploaia îşi urmează cursul firesc fără să se oprească măcar o secundă, fără să se gândească dacă sunt umbrele sau nu.

"Şi din depărtări văd cum vine o ploaie de îmbrăţişări.Ei, pe asta chiar îmi doresc să o prind, şi tot alerg dar în zadar. Să fugă de mine? Dar cum să-şi permită aşa ceva? Nu ştie că sunt o mare fană a ei?
Îmi dau seama acum, sunt doar amatoare în iubire, aşa că mă gândesc că ploaia de îmbrăţişări m-o fi confundat cu oamenii ăia care dau îmbrăţişări prefăcute. Să fie asta? Sau poate n-a vrut să treacă pe la mine? Ei, măcar spuneţi, pe la voi a venit? Şi dacă da, spuneţi-i că sunt totuşi om bun şi aş avea nevoie de o ploaie de îmbrăţişări."

Comentarii

  1. O profesoara de-a mea spunea : ,,O imbratisare din inima tine de cald pe toata perioada iernii!" .
    Este un sentiment trist pentru cei care nu au avut si nu au parte de aceste imbratisari din inima . Se pare ca si eu ma aflu printre cei care desi sunt o persoana buna , tot fuge de mine si acest lucru .

    Privim inainte cu speranta ca intr-o buna zi nu ne va ocoli !

    Sa ai o seara minunata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si foarte bine zicea :)
      sigur le vom gasi.stai linistit :*

      Ștergere
  2. Ploua cu imbratisari, cu zambete, cu optimism<3. Asa sa tot dansezi in ploaie!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. uite si o picatura de la mine >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. poate că nu ai ştiut tu unde să o cauţi, cine ştie; poate nu am ştiut nici eu unde să o caut, pentru că de o vreme încoace tot încerc să dau de ea, dar nu ştiu cum se face că nu o găsesc. sau nu mă găseşte ea pe mine, nici nu ştiu...îţi doresc să ajungă ploaia la tine cât mai curând.
    http://www.youtube.com/watch?v=rOtVuRp7ckA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vine vine ea, pana la urma :)

      Ștergere
    2. e mai complicat la mine, eu nu aştept orice ploaie, eu aştept PLOAIA; o ploaie care mi-a spus că nu va veni, dar pe care mă încăpăţânez să o aştept, pentru că ştiu că nici o alta nu ar putea fi ca ea, ar fi unică...

      Ștergere
    3. da...
      nu e asa complicat, mai tarziu iti vei da seama ca vei gasi o alta mai buna ca ea.

      Ștergere
    4. nu...nu este o alta mai bună ca ea...ştiu sigur asta

      Ștergere
    5. şi nici nu va fi o alta, nici mâine, nici peste un an, nici peste o viaţă, pentru că doar ei i-am dat inima mea pentru totdeauna...

      Ștergere
  5. Iti daruiesc si eu o picatura >:D< >:D<. Cand primesc o imbratisare de la persoana pe care o iubesc, ma simt ca si cum as fi in al 9lea cer :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o imbratisare valoreaza mult :)
      nu e de mirare ca te simti in al 9 lea cer :)

      Ștergere
  6. Lavinia : Mereu ai primit imbratisari ! Noi toti de-aici te imbratisam din suflet !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. >:D< asta ar insemna ca trebuie sa daruiesc dublu?:X :D

      Ștergere
  7. >:D<
    Să-i fie ruşine dacă nu a trecut pe la tine! :D
    >:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. ador imbratisarile care tin caldura stransa, sa nu iasa afara :))
    astfel ca te imbratisez cu mult drag si trimit ploile lor binefacatoare catre tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc >:D<
      sper sa se reintoarca si la tine ploile binefacatoare :)
      si imbratisarile calduroase.

      Ștergere
  9. hei,mersi pentru comentariu:)

    si da,optez pentru varianta cu nu sunt prieteni adevarati..dar e mai greu de acceptat:D

    >:D< go on.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ai pentru ce :)
      pai, as putea zice ca inca ma cred, dar asta presupune sa lasi mult de la tine.

      >:D<

      Ștergere
  10. Călduros, apăsat și cu drag . >:d<
    Îți doresc o seară argintie și magică . :)

    RăspundețiȘtergere
  11. De cate ori a venit, de atatea ori a plecat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te referi la ploaie?:)
      pai, hai sa-i intindem o capcana sa nu mai plece >:)

      Ștergere
  12. De obicei ne dorim sa le primim , dar sa nu uitam ca suntem datori sa facem noi insine primul pas in a le acorda…poate ca asta ne va ajuta sa ne fie mai usor…Dumnezeu sa-si reverse mangaierea si dragostea Sa prin imbratisarile celor de langa tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, si noi suntem datori cu m ulte imbratisari :) si cred ca e la fel ca atunci cand le primesti.

      Ștergere
  13. ce frumos e sa simti ca cineva te imbratiseaza cu sufletul, nu doar fizic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este :)
      insa uneori se intampla sa fie cu sufletul, si sa nu fie fizic.
      nu stiu daca intelegi ce vreau sa zic...

      Ștergere
  14. Ne dorim atat de mult o imbratisare,fiindca nu prea avem parte de ele in viata de zi cu zi....
    >:D< cat mai multe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este...
      din pacate.
      dar putem avea nu?
      >:D<

      Ștergere
  15. Ce frumos!! >:D<
    Fiecare avem nevoie de îmbrăţişări, care ne fac să simţim bunătatea şi căldura celui de lângă noi...

    RăspundețiȘtergere
  16. Mi-a placut!:)Imbratisari si de la mine!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu nu sunt o fanã asa de mare a îmbrãtisãrilor.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Ia loc. Hai să vorbim!

Ușa potrivită se va deschide exact la timp

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Când se așterne liniștea

Mi-ai sădit flori în suflet