Blogosfera Evanghelică

Life in pictures 9

Ideea lui COSTIN :)

Comentarii

  1. O poezie pentru tine :)

    Traian Dorz

    De nu-mi erai decât un prieten,
    oricât de-apropiat cândva,
    Te-aş fi putut uita, Iisuse, –
    dar Tu eşti Prietenia mea.

    De nu-mi erai decât un cântec,
    oricât de drag, Te-ai fi-nvechit, –
    dar Tu-mi eşti Armonia însăşi,
    în veci mai nou şi mai dorit.

    De nu-mi erai decât un nume,
    puteam să-l uit, oricum erai, –
    dar Tu-mi eşti, pentru veci, Iisuse,
    tot scumpul vieţii mele Rai.

    De nu-mi erai decât un zâmbet
    uşor Te-aş fi putut uita, –
    dar Tu-mi eşti toată Fericirea
    din care-mi scot iubirea mea.

    De nu-mi erai decât o rază
    vreo noapte Te-ar fi-ntunecat, –
    dar Tu-mi eşti Soarele Vieţii
    desăvârşit şi minunat.

    Cum să Te uit, atunci, Iisuse,
    orice-ar veni şi-oricine-ar vrea,
    când Tu-mi eşti Răsuflarea vieţii,
    Fiinţa şi Mişcarea mea?

    RăspundețiȘtergere
  2. O,Dumnezeule,de cand nu am mai auzit aceasta piesa.A trecut ceva timp:D
    O duminica minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate ca n-o sa ma crezi dar un blog atat de frumos si mai ales cu atata adevar rostit in cuvinte care merg direct acolo unde trebui ,nu exista....sunt o cititoare fidela a ta si-ti multumesc pt imi dai ocazia sa citesc ceva atat de frumos....

    RăspundețiȘtergere
  4. o melodie superba! Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Excelentă piesă !
    Mulțumesc Lavi !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Ia loc. Hai să vorbim!

Ușa potrivită se va deschide exact la timp

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Când se așterne liniștea

Mi-ai sădit flori în suflet