Blogosfera Evanghelică

Cutiuţa cu idei 6!

NOTA! Cutiuta cu idei este o rubrica aparte, in care voi scrie citate, poezii, sau orice imi trece prin gand, si voi scrie atunci cand voi simti deci nu are o zi anume.Sper sa va placa!



Trec străini
Trec străini pe străzi,
Şi se-afundă în noroi,
Sufletele le sunt gărzi,
De poveri şi de gunoi.

Trec copii, neîngrijiţi,
Uitaţi de ce e în lume,
De bunici şi de părinţi,
Ei nu au decât un nume.

Trec bătrânii, trec încet,
Şi se duce a lor viaţă,
Cumpărându-şi un bilet,
Spre o altă dimineaţă.

Trece, timpul trec şi eu,
Şi m-avânt mai mereu ,
În lupta sufletului meu,
Înaintând spre  Dumnezeu.

Trece azi şi trece mâine,
Trec toate , dar în zadar,
Nu sunt firmituri de pâine,
Nu-s speranţe, căci dispar.

Străzi pustii , e tot ce avem,
Mii de suflete, toate pătate,
Certaţi cu Dumnezeu suntem.
Certaţi cu noi şi supăraţi pe toate.



Comentarii

  1. Foarte frumoasa poezia si exprima un mare adevar !
    Imi place enoorm :x

    RăspundețiȘtergere
  2. se si canta :))?cum era aia veche cu


    "trec tiganii trec , trec si nu se mai opresc=))"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca inventezi tu notele muzicale da :))

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. se pare ca nu?:> trebuia sa vii si sa prinzi rand :))

      Ștergere
    2. Eu am fost primul , ti-am luat-o inainte , Florea ;))

      Ștergere
    3. de ar vrea toata lumea sa fie prima ca voi ar fi ceva :))

      Ștergere
  4. La fel de frumoasa ca si prima...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca o confund...nu e nici o prima, oricum imi place.

      Ștergere
  5. Într-o lume plină de-aberaţii,
    În care a iubi e un blestem,
    Plină de proşti şi de elucubraţii
    Azi nu mai am curaj nici să mă tem.

    Într-o lume defectă şi chilugă
    În care totul e murdar, infect,
    În care a iubi nu se conjugă
    Azi nu mai am curaj nici să stau drept.

    Nu au neapărat legătură cu ce ai scris tu, e doar un alt fel de a vedea lumea...

    RăspundețiȘtergere
  6. Eh...asta inseamna sa fi fiinta !

    RăspundețiȘtergere
  7. cui apartine poezie...
    cuvinte calde,vorbe cu miez...imi place :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poezia e scrisa de mine :)
      ma bucur ca ti-a placut.

      Ștergere
  8. Asa este,transmite atat de multe poezia ta..frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. poeziile imi plac cel mai mult pe blogul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  10. plina de incarcatura... foarte ok
    o sa te mai urmaresc, poti face la fel

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Ia loc. Hai să vorbim!

Ușa potrivită se va deschide exact la timp

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Când se așterne liniștea

Mi-ai sădit flori în suflet