Blogosfera Evanghelică

Bun de citit! :)

"Pentru lume tu esti doar o persoana;
pentru o singura persoana tu poti fi lumea toata!"

Nota: Articol preluat dintr-o revista. Nu este scris de mine!

Cel mai daunator obicei : SA-TI FACI GRIJI
Cea mai mare bucurie: SA DARUIESTI
Cea mai satisfacatoare munca: SA-I AJUTI PE ALTII
Cea mai mare resursa naturala: TINERETEA
Cel mai bun somnifer: LINISTEA SUFLETULUI
Cel mai mare generator de esecuri: SCUZAREA
Cea mai puternica forta din viata: IUBIREA
Cel mai periculos om de nimic : BARFITORUL
Cea mai periculoasa arma : LIMBA
Cel mai puternic cuvant : POT
Cea mai mare avere: CREDINTA
Cel mai inutil sentiment : AUTO-COMPATIMIREA
Cea mai frumoasa podoaba : UN ZAMBET

Comentarii

  1. Un copil este totul pentru parintii lui, dar din pacate nu toti copii au aceasta bucurie....

    RăspundețiȘtergere
  2. " Cea mai frumoasa podoaba : UN ZAMBET " Genial :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Emme ma bucur ca iti place :)
    Lumi Ro asa este...
    Flyerboy :) intr-adevar!

    RăspundețiȘtergere
  4. "Cea mai frumoasa podoaba : UN ZAMBET"...mi-a placut foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  5. Din tine strabate spre mine CREDINTA care trezeste LINISTEA SUFLETULUI meu.Iti multumesc,ca-mi DARUIESTI asta.Fie ca IUBIREA sa-ti imbrace mereu sufletul copil drag mie..:)

    RăspundețiȘtergere
  6. A uitat ceva: cel mai încurajator blog: ”Un bulgăre de lumină” :)

    RăspundețiȘtergere
  7. un zambet...
    tu cate zambete ai in inima azi?:)

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte adevarat ce spune :)
    p.s. ce frumos ninge pe la tine.. la mine e uscat, usturator de uscat afara. niciun fulg de nea nu se indura sa cada :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Când preiei dintr-o sursă, care nu este a ta, se face trimitere la numele acesteia - persoană, revistă, carte etc.
    Așa nu va alerga nimeni după tine să-i plătești drepturi de autor/nu vei fi acuzată de plagiat.

    RăspundețiȘtergere
  10. nu am spre ce sa trimit link, ca nu e online, e o revista veche, plus ca articolul nu e al revistei...
    revista doar a publicat cu permisiunea altuia...
    eu am specificat clar ca nu am scris eu.
    asta nu cred ca se numeste plagiat.

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte frumos, ar trebui scrise pe o tablita si citite in fiecare dimineata

    RăspundețiȘtergere
  12. SUBLIM!!!
    Un ZAMBET poate combate AUTO-COMPATIMIREA prin CREDINTA,pentru ca atat zambetul cat si credinta POT opri LIMBA BARFITORULUI,iar IUBIREA nu cauta SCUZAREA caci este LINISTEA SUFLETULUI din TINERETEA vietii.Mai bine incearca SA-I AJUTI PE ALTII si SA DARUIESTI caci nu merita SA-TI FACI GRIJI!
    pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. cel mai mult mi-a placut ultima, cu zambetul :X

    RăspundețiȘtergere
  14. Adevarat. cea mai periculoasa arma..limba. Asa e. Poate sa distruga multe.. :(

    RăspundețiȘtergere
  15. ma bucur ca v-a placut
    si imi place ceea ce a scris anonim :d

    RăspundețiȘtergere
  16. O zi minunata la toti!
    pupic pe toti!....:X

    RăspundețiȘtergere
  17. Mi-ai facut ziua mai buna:) Din ce revista este articolul?

    RăspundețiȘtergere
  18. e o revista crestina, Cuvantul Adevarului se numeste dar e un numar vechi cea din care am luat eu.

    RăspundețiȘtergere
  19. foarte frumos articol !
    si un simplu zambet poate face diferenta... liiike :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Adevărat! Dacă am avea cu toţii aceste calităţi ar fi minunat...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Despre oamenii frumoși

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Viață, ai făcut-o să râdă

Când se așterne liniștea

Aș vrea...și totuși am