Blogosfera Evanghelică

Scuze...

Îmi cer mii de scuze, cred că v-am dat cu totul peste cap cu toate schimbările mele, dar da... va mai fi o schimbare. De azi înainte am să fac tot posibilul să vă încurajez prin ceea ce scriu şi să vă aduc un zâmbet pe chip,dar să nu uităm, că: "Un bulgăre de lumină" nu ar mai fi la fel fără Dumnezeu prezent...
Deci, o iau de la început şi de data aceasta aş vrea să fac totul bine, iar dacă voi mai greşi veti avea voi grijă să-mi atrageţi atenţia! Vă mulţumesc, şi vreau să ştiţi că apreciez comentariile şi vizita voastră chiar dacă uneori nu arăt acest lucru.

Comentarii

  1. Străinul de sub bulgărele de lumină te salută! :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt sigura ca ai sa faci totul bine ca si pana acum...am sa te urmaresc cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu una, ador schimbarile! nu-ti cere scuze, toti avem momente de ezitare si de dubiu :) si nu cred ca cineva s-ar erija in corector pe-aici...
    fa ceea ce-ti place tie, ce-ti aduce bucurie si multumire!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ai de ce sa iti ceri scuze! Schimbarile sunt bine venite >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Sincer sa fiu, blogul arata ca la catrte, 100% e pe mesaj ! Totul arata foarte bine ! Asteptam postarea in noua stare :) !

    RăspundețiȘtergere
  6. Schimbarile sunt bine venite mereu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Un bulgare de lumina e suficient pentru mine >:D< !

    RăspundețiȘtergere
  8. avem nevoie de schimbari cateodata! sa fie asa cum iti doresti:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Despre oamenii frumoși

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Spune-i astăzi totul

Lumea ta prinde aripi din nou

Povestea ta de azi