Blogosfera Evanghelică

Intrebari la leapsa :)

Inainte de a incepe o sa va rog sa va cautati zambetele prin buzunar pentru ca sunt strict necesare! :)
Nu ai zambet, esti dat afara din sala :P

Deci, am primit o leapsa de la Denisa, multumesc Denisa, leapsa spune cam asa:

1.Imi poti spune: LAVI
2.Mi-ar placea sa ma numesc: LAVINIA
3.Daca as fi un  personaj de carte, as fi: EU INSUMI
4.Melodia mea preferata este: Ballade pour Adeline
5.Ziua preferata a saptamanii pentru mine: VINERI
6.Imi e dor de: TRECUT
7.Dintre actorii din intreaga lume azi il plac pe: NU-MI VINE IN GAND.
8.Urasc scoala pentru ca:NE TREBUIE NOTE
9.Imi place scoala pentru ca: IMI PLAC COLEGII
10.Culoarea mea preferata e:  NU AM.
11.Partea preferata a zilei pentru mine e: NOAPTEA
12.Vampiri, varcolaci,fantome sau extraterestri? NU EXISTA
13.Mi-ar placea sa locuiesc: PE MARTE
14.Azi sunt fericita pentru ca: AM DE TOATE.
15.A fost un cosmar sa vad: CUM RENUNT LA O PARTE DIN MINE.
16.As vrea sa: TOT CE ESTE SI ACUM.
17.Mi-ar placea sa existe: O LUME MAI BUNA.
18.As vrea sa lucrez in domeniul: MEDICINA, PSIHOLOGIE.
19.Daca as avea o putere ar fi: SA AJUT OAMENII.
20.Imi place numele: PATRICIA
21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care:MA IUBESC ASA CUM SUNT.
22.Citatul meu preferat este: "ACOLO UNDE NU ESTE DRAGOSTE NIMIC NU E"
23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: IUBIREA
24.As vrea sa pot: FACE MAI MULT PT SUFLET.
25.Viate e frumoasa pentru ca: O TRAIESC.
26.Planul meu secret e sa: CUCERESC LUMEA PRIN IUBIRE.
27.Imi place serialul: NU-I STIU NUMELE, DAR E CU DETECTIVI.
28.As vrea sa scriu despre: PRIMA NINSOARE.
29.Vreau sa iti spun ca: IN VIATA TOATE AU UN ROST, PANA SI O LEAPSA .
30.Cum ti s-a parut acest chestionar? INTERESANT.

L-am facut in graba, deci s-arputea sa am greseli:d

P.S.Hei, hei, unde crezi ca pleci fara zambet?:-w

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Ia loc. Hai să vorbim!

Ușa potrivită se va deschide exact la timp

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Mi-ai sădit flori în suflet

Când se așterne liniștea