Blogosfera Evanghelică

Leapsa ... si 3 puncte

Am primit si eu o leapsa de la Flyerboy, grea leapsa :D

1.Îţi zic în vre’ un fel?
Lavi H. :))

2.Cum ne-am cunoscut?
Pe blog :)  cred :D

3.Vorbim des?
da, din 5 in 5 secunde ;;) :))  adica deloc :d

4.Suntem prieteni?
cei mai buni :))

5.Numele tău din telefonul meu?
Nu exista :)

6.Petreci timpul cu mine?
Poate cand vom ajunge pe luna:)

7.Vrei să vorbim mai des?
depinde.

8.Vrei să te îmbrăţişez?
daca vrei tu :) nu ma supar :P

9.Ce suntem noi?
2 ciudati :))

10.Am încredere în tine?
tu in mine?  sa nu ai! :)))

11.Eşti important pentru mine?
hmm, prima de la coada :))

12.Te iubesc?
logic:X :)))  ( glumesc :D )

13.Te gândeşti la mine?
cand intru pe blogul tau, automat ma gandesc la tine:)))

14.Adevărul este că….
am chef de glume :D

15.Cea mai bună trăsătură?
a mea? sau a ta?

16.Crezi că trebuie să dai asta şi celorlalţi?
Da, lui Alissu. :)

P.S. Multumesc pentru leapsa Flyerboy >:D<

Comentarii

  1. Mersi si eu ca ai acceptat-o!!
    PS : In curand omenirea se va muta pe luna :))

    RăspundețiȘtergere
  2. cand incepem sa ne facem bagajele ?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi hi:) Nu stiam ca ai mai primit`o.:) Nu e nevoie sa o faci din nou, am dat-o mai departe doar persoanelor speciale.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc frumos >:D< ca te-ai gandit si la mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. jajaja:)) foarte faine răspunsurile:))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Ia loc. Hai să vorbim!

Ușa potrivită se va deschide exact la timp

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Mi-ai sădit flori în suflet

Când se așterne liniștea