Blogosfera Evanghelică

Daca tu ai disparea

                                                                                    Poezie de Adrian Paunescu,

                                                             Daca tu ai disparea,
                                                             Intr-o noapte oarecare,
                                                             Dulcea mea, amara mea,
                                                             As pleca nebun pe mare.

                                                             Cu un sac intreg de lut,
                                                             Si-o spinare de nuiele,
                                                             Sa te fac de la-nceput
                                                             Cu puterea mainii mele.

                                                             Lucru lung si monoton
                                                             Sa te inviez femeie,
                                                             Eu, bolnav Pygmalion,
                                                             Hai, si umbla, Galatee.

                                                            Daca tu ai disparea,
                                                            Fi-ti-ar moartea numai viata,
                                                            Dulcea mea, amara mea,
                                                            As pleca in tari de gheata,

                                                           Sa te fac din turturi reci,
                                                           Sa te-mbrac in promoroaca
                                                           Si apoi sa poti sa pleci,
                                                           Orisiunde o sa-ti placa.

                                                               ...................................

                                                            Daca tu ai disparea
                                                            Si din rasu-mi si din plansu-mi,
                                                            Te-as gasi in sinea mea,
                                                            Te-as zidi din mine insumi.

Comentarii

  1. felicitari Lavinia!!!!!!!!!!!!!!
    e superba poezia!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. oooou :O :O :O tu ai compus aceasta poezie?

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos..imi plac poeziile lui,sunt pline de viata

    RăspundețiȘtergere
  4. nu eu, e de Adrian Paunescu am scris chiar la inceput:D

    RăspundețiȘtergere
  5. imi aduce aminte de doua melodii :D

    RăspundețiȘtergere
  6. O-zone - Oriunde ai fi (de la versurile "dulcea mea, amara mea")

    Bosquito - Iubita mea (de la versurile "daca tu ai disparea" )

    RăspundețiȘtergere
  7. "Daca tu ai disparea,
    Intr-o noapte oarecare,
    Dulcea mea, amara mea,
    As pleca nebun pe mare."
    GENIAL

    RăspundețiȘtergere
  8. ~dana nu ma lasa sa intru pe profilul tau:(
    ~Arpi, se mai intampla :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Totul se rupe de dragoste. Cat imi place!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Despre oamenii frumoși

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Spune-i astăzi totul

Lumea ta prinde aripi din nou

Povestea ta de azi