Blogosfera Evanghelică

Sfarsit de iunie...

Ceasul ticaie mereu, el niciodata nu are vacante, pentru ca stapanul lui timpul, nu-i da niciodata pace...


"-Stapane, stapane! (gafaind, intra in palat, soldatul)
-Ce este soldat?!
-Stapane , e sfarsit de iunie!:-O
 -Ei , si? /:)
-Inaltimea voastra, afursita aceea de luna iunie, nu vrea sa plece, mai cerseste inca o  clipa, inca o zi...
-Cum?X(  Cum se poate asa ceva?  ~X( Cum isi permite sa ma sfideze pe mine, eu cel mai important din tot regatul, timpul vietii....
Ce , ea nu  ste ca eu sunt scump?~X( Fiecare clipa trebuie pretuita la maxim :X, ce nu intelege iunie asta?  Eu, timpul, sunt cea mai scumpa magie, nu pot fi modificat...
-Timpule, (venise ingrijorata sotia lui) niste indragostiti, ar mai avea nevoie de inca o ora, pana la plecare, sa poate sta impreuna inainte ca sa se desparta pentru totdeauna...
-Ce?!  Unde s-a mai auzit asa ceva, nu [-( , nu[-( si nu! [-X  X(  Nu se poate, eu  merg inainte nu astept pe nimeni!"

Pretuieste fiecare clipa, pentru ca ea se duce in zbor si n-ai s-o mai prinzi niciodata!

Comentarii

  1. Frumos spus!Timpul nu asteapta pe nimeni

    RăspundețiȘtergere
  2. Timpul nu iarta pe nimeni...dar ne dam seama cu adevarat tarziu...
    De asta e bine, la fel cum ai spus si tu sa pretuim fiecare clipa, sa nu bucuram de prezent si sa facem tot ceea ce ne-am propus.Pentru a nu regreta mai tarziu...

    RăspundețiȘtergere
  3. ~Panic Attack asa este, insa cateodata uitam aceste lucruri...

    RăspundețiȘtergere
  4. Super :X . Cat despre poze , le modific cu Photoscape. Doar le adau cateva efecte gen autocolor si d-astea si umblu putin la intensitatea culorilor. Depinde de poze :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Traieste fiecare clipa ca si cand ar fi ultima:].

    Foarte frumoasa si... trista postarea:[.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mutl adevar in postarea ta.Cu adeavart ca timpul nu iarta pe nimeni si nu se mai intoarce niciodata.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Despre oamenii frumoși

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Viață, ai făcut-o să râdă

Când se așterne liniștea

Aș vrea...și totuși am