Blogosfera Evanghelică

Poezie...

Astazi am compus cu bucurie,
Pentru voi, o mica poezie,
Vreau ca-n ea sa va vorbesc,
Despre  Imparatul cel ceresc.

Nu ca eu as sti mai multe,
Caci cuvintele-mi sunt mute,
Ci pentru ca El va iubeste,
Iar astazi voua va vorbeste:

"Cand lacrimile curg pe al tau obraz,
Priveste sus, si da-mi al tau necaz,
Caci zi de zi sunt aici, si tot astept,
Copilul meu, sa te strang la piept,

Eu te iubesc, deci  nu uita,
Lasa-ma sa intru-n casa ta,
Fericirea vreau sa-ti dau,
Si iubirea ta la schimb o vreau."

Comentarii

  1. Remarc si culeg aceste versuri pentru mine, draga mea Lavinia!

    RăspundețiȘtergere
  2. fooarte frumos si sensibil! Imi place sinceritatea cu care vorbesti:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de frumos....sa stii ca Domnul mi-a vorbit prin tine (prin poezia ta:d)

    RăspundețiȘtergere
  4. ai scris o poezie foarte frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  5. mereu scrii lucruri foarte frumoase >:d<

    RăspundețiȘtergere
  6. Firimituri de ganduri3 mai 2011, 14:34

    Excelent poem!
    Dumnezeu a pus in tine un dar minunat,Lavinia.
    fii binecuvantata si ramai in dragostea Lui!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. :)Am primit cu bucurie,de la tine aceasta poezie:)Foarte frumoasa.Multe imbratisari din partea mea(ca de obicei:)) >:D<

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Ia loc. Hai să vorbim!

Ușa potrivită se va deschide exact la timp

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Mi-ai sădit flori în suflet

Când se așterne liniștea