Blogosfera Evanghelică

Scrisoare catre Tine!

                                                              Draga Dumnezeu,

Astazi nu vreau decat sa iti spun ca imi pare ca n-am stiut sa pretuiesc ceea ce Tu mi-ai dat.Imi pare ca am lasat clipele sa treaca si am numarat stelele nestiind ca intr-o zi toate vor fi o amintire.Imi pare rau ca nu am apreciat destul persoanele de langa mine si ca nu le-am spus in fiecare zi  cat de mult valoreaza pentru mine.Imi pare rau ca uitandu-ma la cer nu ti-am multumit pentru soarele ce imi face ziua mai buna.
Dar astazi Doamne, nu mai e timp pentru regrete, si stiu ca Tu m-ai iertat, si mi-ai sters fiecare lacrima, luandu-ma in bratul Tau.Astazi Doamne, vreau sa iti multumesc pentru fiecare persoana din viata mea, pentru fiecare raza de soare, pentru fiecare copil de pe strada ce mi-a zambit frumos si m-a indulcit prin gingasia lui.Iti multumesc pentru fiecare zambet, pentru fiecare lacrima..Astazi iti mulumesc pentru suferinta prin care ma treci si vreau sa o accept stiind ca Tu ai un plan cu mine, si ca tot raul este spre binele meu.
                                                                                                                     Cu drag, copilul Tau.
Astazi tu vrei sa ii scrii o scrisoare?

Comentarii

  1. As vrea sa ii scriu si eu o scrisoare,dar nu stiu ce sa ii zic in ea,poate ca am sa imi cer si eu iertare pentru unele lucruri pe care le-am facut,poate ca am sa ii multumesc pentru toate lucrurile bune care mi s-au intamplat.

    Foarte frumoasa scrisoarea ta!Multe imbratisari din partea mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lavinia,intradevar de multe ori nu pretuim ceea ce ne da si uitam sa multumin.Dar Domnul e asa de bun si cu cat drag ne iubeste.Vb in dreptul meu,Doamne iartama si vreau sa iti multumesc ca atunci cand a fost nevoie sa imi stergi lacrimile de pe obraz ai fost linga mine nai lipsit nici o clipa cand te-am chemat.Doamne iti multumesc!Lavinia sa nu incetezi niciodata a scrie,Domnul sa iti dea putere curaj sa scri.Cred ca multi cititori gasesc in ceea ce scri cate un gand ptr sufletul lor.Fi binecuvantat de Domnul Isus amin!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te-am adaugat in blogroll! http://sanatatesiviata.blogspot.com/ Multumesc pentru sichimb de adrese ! Sa ai o zi binecuvantata! Astept sa ma adaugi si tu!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce diferenta intre ce ii scrii tu si ce i-am scris eu...

    RăspundețiȘtergere
  5. Dream te imbratisez si eu >:D<
    Elida, multumesc, sunt incurajatoare cuvintele tale:)
    Onea multumesc si eu!:)
    Bianca, poate intr-o ii vei scrie si tu la fel ca si mine...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai citit Oscar şi tanti Roz?;;)
    Ce frumos!:D

    RăspundețiȘtergere
  7. nu am citit, am aazut o piesa de teatru in schimb, insa nu are nici o legatura cu postarea mea..
    dar ma gandesc ca si cartea trebuie sa fie la fel de frumoasa ca piesa :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Aici să trezească interesul, vocea mea:))! : http://www.youtube.com/watch?v=CxeNdKixcG0

    Şi aici, oferită de Grapefruits, nuvela online: http://grapefruits.files.wordpress.com/2011/03/eric-emmanuel-schmitt-oscar-si-tanti-roz.pdf

    RăspundețiȘtergere
  9. esti ca un drog ... intru fara sa vreau pe site-u tau sa vad ce-ai mai postat :D

    RăspundețiȘtergere
  10. e superb scumpa :* de mult nam citit bologul dar mam intor ,deacum promit ca te urmaresc zilnik :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Ia loc. Hai să vorbim!

Ușa potrivită se va deschide exact la timp

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Când se așterne liniștea

Mi-ai sădit flori în suflet