Blogosfera Evanghelică

Batranul Simon

  
ACEST ARTICOL NU ESTE COMPUS DE MINE!

"Intr-o seara un pastor englez s-a adresat ingrijitorului bisericii sale, spunandu-i:
-L-ai observat pe acel batran , prost imbracat ca intra in biserica in fiecare zi pe la ora pranzului si iese imediat?
Incearca sa-l intrebi ce vrea.Sunt preocupat  de acest lucru, din moment ce in biserica sunt obiecte de valoare.
A doua zi , ingrijitorul  si-a asteptat vizitatorul, s-a apropiat de el si i-a zis:
-Asteapta putin, prietene, cum ti-a veit in minte oare sa vii in acest fel la biserica?
-Vin sa ma rog a spus cu calm, batranul
-Ma bucur, dar nu este posibil asa putin timp, nu faci decat sa mergi pana la altar si sa te intorci.Ce vrea sa spuna asta?
-Este adevarat , a raspuns batranul sarac.
Eu nu stiu sa fac rugaciuni lungi, de aceea vin mereu la pranz si spun simplu Domnului Isus:  sunt Simon.
Este o rugaciune scurta dar simt ca Domnul ma asculta.
Putin timp dupa aceea , batranul Simon a fost lovit de un camion si a fost dus la spital.
-In ciuda suferintelor tale, esti un om vesel, i-a spus intr-o zi infirmiera.
-Cum sa nu fiu, cand Vizitatorul meu vine la mine in fiecare zi?
-Vizitatorul dumitale? Dar nu vad niciodata pe nimeni. Cand vine?
-In fiecare zi la pranz, sta acolo la picioarele patului, si-mi spune:  Simone, SUNT ISUS!"

(Acest articol nu este compus de mine.)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Lasă gândurile tale aici...

Postări populare de pe acest blog

Despre oamenii frumoși

...ღ ...Iubitului meu...ღ ...

Când se așterne liniștea

Viață, ai făcut-o să râdă

Aș vrea...și totuși am